Teres Dua Tingkat, Taman Desa Anggerik, Nilai RM 370k

TAMAN DESA ANGGERIK, PUTRA NILAI, NILAI, NEGERI SEMBILAN
UNTUK DIJUAL FOR SALE

Anda mencari rumah teres dua tingkat di Bandar Baru Nilai? Rumah ini adalah pilihan yang terbaik. Berkeluasan 22x75 kaki persegi. Berstatus freehold. yang menariknya bahagian kitchen dapur telah extent (15x17 sf) siap dengan kabinet.

Berhampiran dengan USIM dengan jarak 2km (walking distance), ke KLIA & Putrajaya (20minit). Kemudahan untuk shopping seperti Speedmart, Tesco, Giant dan terbaru akan dibuka Aeon Jusco.

Akses juga sangat mudah. Kurang 10 minit exit highway PLUS, ELITE, LEKAS. Kemudahan asas seperti Stesen Komuter Nilai dan Stesen Bas Ekspress.

Penyewa di situ kebanyakan adalah pelajar Universiti Sains Islam Malaysia (USIM), kakitangan awam, pensyarah malah yang kerja di Lembah Klang pun ada. Rumah ini mempunyai 4 bilik dan 3 bilik air.

Surau juga aktif dengan aktiviti keagamaan dan kemasyarakatan. Kejiranan yang aktif.

Kedudukan rumah di lot hujung (endlot) mudah untuk tetamu atau keluarga datang. Ruang parkir yang luas. Sebahagian perabot owner akan berikan sebagai hadiah beli rumah.

Harga jual adalah Rm 370,000 (boleh lagi nego sekiranya betul2 serius)

Kadar sewa boleh mencecah RM 1500 sebulan

Bagus untuk investment

Terus hubungi saya 013-3440625
Rasyadan Hussin
REN 17585
IM Global Property Consultants Sdn Bhd








Teres Dua Tingkat, Taman Desa Anggerik, Nilai RM 370k Teres Dua Tingkat, Taman Desa Anggerik, Nilai RM 370k Reviewed by Unknown on Sunday, August 14, 2016 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.